søndag den 1. maj 2011

Happy Sunday!



Det er første 1 maj. Det er arbejdernes dag. "8 timers arbejde, 8 timers frihed og 8 timers hvile!" Hurra for Karl Marx, hurra for at vi stadig har det og endelig, hurra for at folk stadig har lyst til at gøre arbejdslivet bedre! Men nu for at vende tilbage til den 1 maj, så betyder den første i måneden også løn og feriepenge for de fleste af os. Jeg har brugt søndagen på, at shoppe i Centeret med min stor søster. Jeg elsker de sprøde hårdtjente feripenge og har da også hygget mig gevaldigt med dem på shoppingturen - der blev mest købt pacis t-shirts og ellers en masse undertøj. Man kan aldrig købe nok undertøj!

2 kommentarer:

  1. wooow, fed buksedragt!! hvor er den fra??? :)

    SvarSlet
  2. Mange tak, skal du have! Jeg er også rigtig glad for den. Den er købt fra Gina Tricot for 300 kr. [ Kan dog ikke helt 100% huske prisen ]og så vidt jeg ved, er den der stadig. Så du kan være rigtig heldig, at få fat på den stadig. :-)

    SvarSlet